Pomáháme značkám růst a zvyšovat jejich tržní hodnotu ONline i OFFline. Zviditelníme i Váš potenciál!


PROMOLIGA® je komunikační agentura, která od roku 2015 poskytuje PR a marketingovou podporu inovátorům. Jsme iniciátory národní iniciativy a digitální osvětové platformy Czech Industry Challenge. V rámci společenské odpovědnosti realizujeme pro veřejnost naši srdeční záležitost - vlastní putovní osvětovou fotovýstavu Czech Industry Photo, jež odhaluje potenciál a skryté krásy českého průmyslu.


Jsme hrdým členem České marketingové společnosti /ČMS/. 


„Po úspěšné implementaci prvního projektu se staly nové rozjezdy, zviditelňování značek, nastavování efektivní firemní komunikace včetně její digitální transformace mým denním chlebem. Několik let jsem pracovala ve velkých korporacích, které udávají směr technologickým trendům - jsou zkrátka špičky v oblasti vývoje. Časem jsem ale začala vnímat i ty menší inovátory typu garážových firem, ve kterých vymysleli úžasné věci, o kterých prozatím veřejnost moc neví. A to byl prvotní impuls, proč jsem se s kolegy rozhodla zvláště těmto klientům soukromě věnovat a podat jim pomocnou ruku. Proto vznikla komunikační agentura PROMOLIGA = PR a propagace se zásahem na lidské smysly. Díky naší menší velikosti jsme vysoce flexibilní a specializujeme se pouze na ty, kteří mění svět v lepší budoucnost. Propojujeme je s příležitostmi, byznysem, neziskovým sektorem i médii a průběžně tak budujeme inovační ligu,“ vysvětluje historický podnět vzniku značky PROMOLIGA® její zakladatelka Kateřina Škopková.


Ing. Kateřina Škopková, MBA
PR/ Marketingový konzultant & jednatel

Kateřina se věnuje marketingu a komunikaci více než 15 let. Zálibu v této branži našla při studijně-pracovním pobytu ve Velké Británii a Polsku. Katka je absolventkou Ekonomické fakulty VŠB-TU v Ostravě a programu Mezinárodní strategický management Univerzity NOVA v Lisabonu. Přesto snad nejvíce může vděčit praktickým dílnám a technickým základům z průmyslovky, což ji hned po studiích uvedlo do manažerských pozic. Od roku 2004 byla klíčovým implementátorem Evropského uprchlického fondu v ČR a hlavním komunikačním expertem za tuto oblast při Evropské komisi v Bruselu. V průběhu své profesní dráhy zodpovídala za mezinárodní konference se specializací na kapitálové trhy pro Marcus Evans Ltd v Londýně a Amsterdamu. S Ivem Formánkem v ABB rozjížděli a spolu vedli globální operations business" v procesní automatizaci s projekty realizovanými (onsite i offsite) v Norsku, Švédsku, Německu, na nizozemských ropných plošinách či lodích v Singapuru, až po zakázky například v Iránu, Austrálii či Kongu. Vedle toho několik let zastávala řídicí role v business developmentu, marketingu a PR u globálních technologických lídrů ABB /procesní automatizace/, SAS /IT/ a Varroc /automotive/. Od roku 2015 již Kateřina působí jako privátní konzultant specializující se na strategické rozjezdy a řízení značek, krizové PR, efektivní vnitropodnikovou komunikaci i digitální transformace včetně projektového online byznysu. Ve spolupráci s partnery usiluje o maximální provázanost průmyslových inovací, IT a umění. Vede vlastní PR/marketingovou agenturu PROMOLIGA®, založila a již pátým rokem předsedá úspěšnému startupu pro průmyslové firmy - Czech Industry Challenge. V roce 2022 ji British Publishing House zařadil do Encyklopedie osobností České a Slovenské republiky.