Podniky, organizace nebo fyzické osoby, které mají narušenou reputaci nebo téměř neznámou či slabou značku zaměstnavatele, jen stěží nacházejí vhodné, zkušené a talentované zaměstnance. O to hůře se prodávají jejich výrobky, respektive služby. Značka je Vaše síla. Značka je důvěra veřejnosti ve Vás, víra v to, co děláte. Je zárukou jistoty a spolehlivosti.
- Analýza firemní reputace
- Služby Public Relations
- Řízení značky a spouštění nových identit
- Správa a optimalizace online (PPC) a offline marketingových kampaní
- Propagace firemní identity
- Propagace značky produktů, řešení nebo služeb
- Komunikační kampaně online i offline
- Průzkumy trhu
- Posilování pozice značky na trhu
- Online a offline marketingové kampaně na podporu vnímání firemní identity a obchodní značky
- Moderování Správa sociálních médií
- Konzultace